10. huhtikuuta 2015

if you want it you can get it now

 Mun tarkoitushan oli tosiaan aloittaa heti kirjoittamaan ahkerasti kun muutin väliaikasesti helsinkiin, mut se on vissiin vähän jäänyt. Kyse ei tosiaan oo siitä et olisin liian laiska kirjottaakseni vaikka laiska olenkin, mut kauheeta kiirettä vaan koko ajan pitäny. Koko ajan on pitäny olla jonnekin menossa ja tiistaina kun alko tuo valmennuskurssi oon viettäny aika paljon aikaa noiden valintakoekirjojen parissa. Niin tosiaan, onhan tänään jo torstai.
 Tosiaan, muutin helsinkiin tuon valmennuskurssin ajaks joka kestää sen pari kuukautta. Toivon todella et tästä kurssista on jotain hyötyäkin kun koko reissuun uponnu ihan kiitettävästi rahaa. Totesin jo heti alkuun et mun on aivan turha lähtee havittelemaan paikkaa joensuun oikeustieteellisestä tiedekunnasta ellen tälle kurssille pääse eikä nyt auta muu ku tehä kaikkensa ja hakea sit ens vuonna uudestaan mikäli ei paikka irtoo. Minua ne ei saa helpolla luovuttamaan!

Kelailin vaa sitä mitenköhä tulee pää kestää tätä opiskeluu. Syksyl vedin kunno burnoutin kirjotusten takia eikä ollu kaukana nyt keväälläkään kun viis ainetta lähin haastamaan. Kyllähän tossa tuli se pari viikkoo lomailtuu - tai no, lomailtuu ja lomailtuu. Yhtä stressaamista oli nekin kaks viikkoo täs välis ja taas pitäs jaksaa vääntää täydel tehol. Koitan vaa muistuttaa itteeni koko ajan siit miten pieni aika tää pari kuukautta on mun elämästä ja kui tärkeetä nyt ois panostaa niin paljon kun mahollista. Kai sitä vois sit jossai välis kuha on aikaa pitää pientä hermolomaa.
 Ihan hullulta kyl tuntuu tää kevät; ensin kirjotukset, sit lähin tänne ja kohta pitäis lakkiaisia vietellä. Kyllähä siin ehtii sen yhen viikonlopun levähtää ennen ku alkaa työt ensimmäinen päivä kesäkuuta. Ens viikon sunnuntaina ois ensimmäinen koekin enkä mä oo viel ees ehtinyt tutustuu yhteen noista kirjoista enkä kyllä menis väittämään et noi kaks muutakaan viel kovin vahvasti ois hallussa - sainhan mä noi kirjat tosiaan toissapäivänä. Päivärytmi on oikein miellyttävä; herään aamulla, luen muutaman tunnin, lähen kouluun, luen pari tuntii ja meen nukkumaan. Kyl siin välis koittaa ain jotain syödä ja kehitellä jotain muutakin ettei ala heti alkuun painaa 24/7 asenteella. Huomaa tosiaan tään unirytmin menneen vähän sekasin ku kirjottelen tänne keskellä yötä. Jos sitä muutaman tunnin nukkuis ja alkais taas aamulla lukemaan ja illalla pitäis viel luennolle edistyä. #winnersneverquit

Aivan pakko kyl viel liekittää tätä Lovexin Anyone Anymore -vetoa! Saatan olla hieman koukussa kun oon tätä biisiä nyt sellasen viikon soitattanu putkeen.

JANITA